משלוח חינם בהזמנה מעל ₪500!

מה חשוב לדעת לפני שבוחרים החלקה לשיער?

החלקות השיער פרצו לחיינו בסערה, ומאז הפופולריות שלהן רק הלכה וגברה – מה שהוביל למעין “אינפלציה” בסוגי ההחלקות. בעוד שבעבר יכולנו לבחור בין שתי החלקות לכל היותר, כיום קיימות אינספור החלקות, והשפע העצום בתחום הזה ללא ספק מבלבל לא מעט אנשים ומקשה עליהם לבחור בהחלקה האידיאלית עבורם. אז מה חשוב לדעת או לקחת בחשבון לפני שבוחרים החלקה לשיער? ארגנו עבורכם מדריך קצרצר שיעשה לכם סדר בעניינים.

סוגי החלקות

באופן עקרוני, עולם החלקות השיער מתחלק לשלושה סוגים עיקריים של החלקות: החלקות יפניות, אורגניות והחלקות קראטין. שאר ההחלקות משתייכות לאחת מהקטגוריות שציינו. ההחלקות היפניות והאורגניות חודרות לעומק השערה, שוברות את הקשרים הגופרתיים שבה ומשנות אותה, כך שהן בעצם מחליקות את השערה לצמיתות. החלקות הקראטין, לעומת זאת, חודרות רק לשכבה החיצונית של השערה ומצפות אותה, כך שהן לא משנות לגמרי את המבנה שלה, ותוצאותיהן נשמרות למספר חודשים ספורים. יש לציין כי ישנן החלקות קראטין שמכילות פורמלין, שהוא למעשה חומר מסרטן. לכן, אם אתם מעוניינים לבצע החלקת קראטין, יש לוודא שהיא אינה מכילה פורמלין.

סוג השיער

לפני שבוחרים החלקה לשיער, חשוב לתת את הדעת על סוג השיער, או באופן ספציפי יותר על מה שעבר עליו, שיער בריא יחסית,לרוב נעדיף לבחור בהחלקה אורגנית, לעומת זאת בשיער פגום מאוד נעדיף לבחור בהחלקת קראטין.

כך או כך, חשוב להבין שהחלקה היא לא טיפול פשוט בהכרח כפי שהיא מצטיירת, והיא דורשת הבנה מעמיקה בסוגי שיער ובתהליך ההחלקה עצמו, על כל האלמנטים שבו. מסיבה זו, חשוב מאוד שההחלקה תתבצע על ידי איש מקצוע מיומן ומקצועי, אשר עושה שימוש בחומרים המאושרים על ידי משרד הבריאות בלבד, ויודע כיצד להתאים את ההחלקה באופן הטוב ביותר לסוג השיער ולצרכים שלכם.